چرا لازم برای انطباق آتروفی کلیه و چگونه به درمان است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا لازم برای انطباق آتروفی کلیه و چگونه به درمان است؟

چرا لازم برای انطباق آتروفی است و چگونه برای درمان کلیه؟ برخی از افراد با کلیه کوچکتر به دنیا آمد، اما برخی از آنها به این بیماری ناشی از. اما بدون توجه به آنچه این بیماری مرحله پیشرفته می شود، دکتر همیشه بیمار به دیالیز توصیه می شود. شما می دانید، دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی، چرا که ما بیماران توصیه نمی به آن را. در این مقاله، من به برخی از اطلاعات در مورد چرا آتروفی کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان، من امیدوارم که شما می توانید در برخی از درجه کمک به اشتراک بگذارید.

چرا آتروفی کلیه رخ می دهد؟

بیماری های کلیوی طولانی مدت خواهد بافت کلیه آسیب، به ویژه که از گلومرول در نتیجه باعث کلیه انقباض می شود. بنابراین، هنگامی که مردم نارسایی کلیه، نارسایی کلیوی و به خصوص اورمی، سطح کراتینین سرم و نیتروژن اوره افزایش یافته بود، پس از آن کلیه شدید آسیب دیده است، موجب کلیه انقباض می شود. علاوه بر renalis سل ریوی، تنگی شریان کلیوی و دیسپلازی مادرزادی کلیوی همچنین می توانید آتروفی کلیه (انقباض کلیه) شود.

چگونه برای درمان آتروفی کلیه؟

زمانی که مردم به این بیماری، آنها باید اقدامات فوری برای جلوگیری از از این بدتر است.

به فرانک، کلیه آتروفی سخت متوقف شود، با این حال، در صورتی که بیمار می تواند درمان مناسب در زمان، ممکن است این فرصت را به محافظت از زوال کلیه خود را دارند، بنابراین، این فرصت را به جلوگیری از دیالیز داشته، که بسیاری از عوارض جانبی را، و کاهش عمر بیمار واجد شرایط تا حد زیادی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر برای بیماری های کلیوی، می تواند به جلوگیری کلیه کوچک برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید برای محافظت آتروفی کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر یا Whatsapp ترک: +8615732170898 و یا پست enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: